Social Icons

Social Icons

Sabtu, 26 Februari 2011

Terperangkap dalam bilik

Oleh MUHAMMAD APENDY ISSAHAK
apendy@hmetro.com.my


KEPONG: Malang tidak berbau apabila seorang ibu dan anak perempuannya ditemui mati dalam bilik berikutan gagal keluar dari rumah yang terbakar di Taman Sri Sinar, di sini, pagi semalam, biarpun suaminya pengerusi sukarelawan bomba di Jinjang, di sini.

Dalam kejadian kira-kira jam 6 pagi semalam, Ong Ean Lee, 33, ditemui terlentang di atas katil, manakala anak perempuannya, Artina Loke Xin Yu, 2, terbaring atas lantai bersebelahan katil dalam bilik sama.


Mangsa dikatakan sempat menjerit meminta bantuan jiran, namun gagal diselamatkan kerana api marak dengan cepat, selain pihak bomba sukar memasuki kawasan perumahan itu kerana palang keselamatan di pondok pengawal berkunci dan pengawal tiada di situ.

Ibu malang itu tinggal bersama anak tunggalnya ketika kejadian manakala suami, Calven Loke Wai, 36, mempunyai urusan di Melaka.


Calven yang juga Setiausaha Pemuda Parti Gerakan Rakyat Malaysia (PGRM) Kuala Lumpur berkata, kali terakhir dia bertemu isteri dan anak ketika keluar dari rumah kira-kira jam 8 pagi kelmarin.

Copy from Harian Metro Online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnang Ads

 

Sample text

Sample Text

Sample Text