Social Icons

Social Icons

Rabu, 22 September 2010

Kembar, rakan ditemui di P. Pinang


NURULAIN (kanan) dan Nurulashiqin bersama Suhaili (dua dari kanan) bersama dua remaja lelaki ditahan di Balai Polis Air Itam, Pulau Pinang semalam.


GEORGE TOWN - "Kami tidak mahu pulang."Demikian kata-kata pasangan kembar, Nurulain Kamarazmi dan Nurulashiqin, 14, kepada polis yang menemui mereka di sebuah pangsapuri di Paya Terubong di sini semalam selepas keluar dari rumah di Taman Sentosa, Kampar, Perak pada raya kedua lalu.

Keputusan itu dibuat pelajar tingkatan dua Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Sentosa, Kampar itu sebaik sahaja ditahan bersama rakan, Suhaili Abdul Razak, 14, dan teman lelaki mereka, Mohd. Akmal Halim Ismail, 19, dan Shahrizan Zakaria, 20.

Kesemua mereka termasuk teman lelaki Nurulain, Khairul Azhar Anuar atau Roy yang kini sudah pulang ke Kampar, menumpang di rumah pasangan suami isteri yang berkerja sebagai pengawal keselamatan.

Menurut polis, ketika serbuan pada pukul 8.20 pagi, kesemua remaja perempuan berkenaan tidur di atas sofa di ruang tamu manakala remaja lelaki yang merupakan bekas pengawal keselamatan berada di lantai sebuah bilik tidur.

Copy from KOSMO! Online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnang Ads

 

Sample text

Sample Text

Sample Text